zondag 17 maart 2013

Google Books en e-books

Ding 30. Het is een wonder. Pak maar een willekeurig boek en typ een zin uit dat boek en zie daar je vindt de tekst die erbij hoort. Dat is wat je via google-books kunt doen. Een e-book is een elektronisch boek. Persoonlijk heb ik er nog niet zoveel ervaringen mee. Ik heb wel eens zo'n ding in handen gehad, omdat we die ook wel uitlenen in de bieb. Het schijnt dat de verkoopcijfers ervan al teruglopen. In 2012 zijn er duidelijk minder van verkocht dan in 2012. Op mijn i-phone hen ik ook wel eens geprobeerd een boek te lezen. Ik heb een app van i-books en nee dat leest niet fijn.Geef mij maar een gewoon boek. In het onderstaande filmpje zien en horen we de ervaringen van een e-boeklezer.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tilly, Deze reactie is beter ;-) het gaat inderdaad om je persoonlijke beleving en ik kan me voorstellen dat een iphone heel klein is om een e-book te lezen. Op een ipad leest het al heel anders (moet je die wel hebben natuurlijk ;-)
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen